Garantinis aptarnavimas
Garantinis aptarnavimas yra svarbus veiksnys, renkantis kondicionierių ar šilumos siurblį, nes tai užtikrina ilgalaikę įrenginio apsaugą nuo galimų techninių problemų.
Garantinės sąlygos yra sekančios:
Home 360, MB atstovaujamų kondicionierių ir šilumos siurblių montavimas turi būti atliekamas, atsižvelgiant į gamintojo nurodytas instrukcijas ir taisykles.
Visi įrenginiai turi būti naudojami pagal paskirtį ir laikantis gamintojo nurodytų rekomendacijų.
Jei per 48 val. (2 d.d.) nuo įrenginio sumontavimo, atsiranda gedimas, privalu kreiptis iš karto ir pateikti pirkimo dokumentą.
Per šį garantinį laikotarpį, montavimo darbus atlikusi įmonė įsipareigoja atlikti techninį aptarnavimą.
Kokie darbai priskiriami techniniam aptarnavimui?
– Patikrinama, ar tinkamai įžeminta įranga, atliekama elektros įvado patikra;
– Patikrinamas šaldymo agento kiekis;
– Išvalomi vidinio bloko filtrai, garintuvas ir kondensatorius;
– Patikrinami išorinių ir vidinių blokų ventiliatoriai, kondensato drenažas;
– Patikrinama išpučiamo oro temperatūra šildymo ir šaldymo režimuose.
Garantinis aptarnavimas negalioja, jeigu galutinis vartotojas pats remontavo ar ardė kondicionierių ar šilumos siurblį, pažeidė mechaniškai, chemiškai ar kitais būdais.